Hva kan vi hjelpe deg med?

Verisure kundeservice dame med headset

Kontakt Verisure kundeservice

Trenger du tips eller hjelp? Vi hjelper deg gjerne, Kontakt oss på telefonnummeret under, eller se våre ofte stilte spørsmål og svar her.

Kundeservice telefon og epost

Kundeservice

Har du spørsmål om alarmsystemet ditt, faktura el.l.? Åpningstid kl. 08-20 (man-fre) og kl. 09-17 (lør). Helligdager: stengt.

Telefon: 21 49 44 44

[email protected]

Kontakt oss på Facebook

Alarmstasjon telefon

Alarmstasjon

Går alarmen og du trenger hjelp raskt? Vår alarmstasjon er tilgjengelig 24/7 for å besvare alle kritiske henvendelser.

Telefon: 06010

Adresse for besøk og post

Adresse / org.nr

Drammensveien 211, 0281 Oslo

Vis kart

Postadresse: PB 24 Skøyen, 0212 Oslo

Organisasjonsnummer: 929120825

Oppdatert 03.11.2020: Enighet med Parat – vekterstreiken delvis over 

2. november kom Parat og NHO Service og Handel til enighet i lønnsforhandlingene. Det betyr at Parats medlemmer som har vært omfattet av vekterstreiken er tilbake på jobb fra 3. november.
Det er fortsatt ingen enighet med Norsk Arbeidsmandsforbund (NAF), noe som innebærer at vekterne i NAF fortsetter streiken.
Les mer her »
 

Vekterstreik etter brudd i lønnsforhandlingene

Meklingen i årets lønnsoppgjør mellom Norsk Arbeidsmandsforbund og arbeidstakerforeningene Parat og NHO Service og Handel førte ikke frem. Det innebærer at vektere er tatt ut i streik fra onsdag 16.09. Les mer her »
 
Verisures alarmtjeneste for øvrig fungerer som normalt, og utrykning av nødetatene vil foregå som vanlig. Ved utrykning i områder der vektere er tatt ut i streik, vil vår alarmstasjon gi nødetatene informasjon om vektersituasjonen.
 
Hele eller deler av utrykningstjenesten i følgende områder er berørt av vekterstreiken:
- Arendal.  
- Asker og Bærum. 
- Askim. 
- Bodø. 
- Elverum.
- Follo (berører også Oslo sørøst).  
- Fredrikstad. 
- Gardermoen.
- Grimstad. 
- Hadeland.  
- Halden. 
- Haugesund. 
- Hønefoss. 
- Kristiansand.
- Larvik.  
- Levanger/Verdal.
- Lillesand.  
- Mandal. 
- Moelv. 
- Molde. 
- Moss. 
- Namsos. 
- Orkanger.
- Oslo.  
- Otta.
- Romerike. 
- Skien.  
- Stavanger. 
- Stjørdal. 
- Stord.
- Trondheim. 
- Tønsberg. 
- Ålesund.
 
 
For mer informasjon, kontakt vår kundeservice på 21 49 44 44. 

Dame kontakter kundeservice via e-post

Kundeinformasjon

23.11.2020: Ny alarmtjeneste

Med nyheten Verisure Guardian har vi nå utvidet vår alarmtjeneste til også å kunne hjelpe og sikre deg utenfor husets fire vegger. Aktiverer du Verisure Guardian i Verisure-appen er hjelpen nær, uansett hvor du er.

23.11.2020: Påminnelse om prisjustering

Vi minner om vår årlige prisjustering som trer i kraft 1. januar 2020.

02.04.2019: Ny oppgradert app

Nytt design og nye funksjoner kommer til din app før sommeren. Noen vil allerede nå oppleve at appikonet har blitt rødt. Vi gleder oss til å vise deg hva som er nytt.

23.04.2018: Kundeundersøkelse

Fra 23. april til 10. mai 2018 har vi en spørreundersøkelse mot eksisterende kunder i samarbeid med TNS. De ringer ut med telefonnummer: 23 29 17 00.

Har du noen spørsmål til undersøkelsen, ta kontakt med vårt kundesenter.