Vi har Norges mest fornøyde boligalarmkunder!

For femte år på rad har Verisure de mest fornøyde og lojale boligalarmkundene, ifølge Norsk Kundebarometer.
Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har igjen målt kundetilfredshet og kundelojalitet blant norske forbrukere, og for femte år på rad går Verisure til topps i boligalarmbransjen!
Verisure klatrer til en flott 23. plass på Norsk Kundebarometer for 2018, noe som er selskapets høyeste plassering de siste fem årene.
- Vi er veldig stolte av å gå til topps i boligalarmbransjen for femte år på rad. Kundetilfredshet er et viktig mål for oss, og det er svært hyggelig å få dette kvalitetsstempelet, sier administrerende direktør Daniel Särefjord i Verisure Norge.
Les om kundenes erfaringer med vår boligalarm her
Både kundetilfredshet og kundelojalitet øker i 2018 sammenlignet med året før. Tilfredsheten er 78,5 (opp 2,6 prosentpoeng) og lojaliteten havner på 84 (opp 2,1 prosentpoeng). Dessuten får Verisure fire stjerner i Norsk Kundebarometers måling.
- Tusen takk til alle våre kunder for tilliten dere viser oss, samt alle ansatte som har bidratt til de fantastiske resultatene, sier Särefjord.
Han presiserer at dette ikke skal bli noen sovepute for selskapet – snarere tvert imot.
- Resultatet fra Norsk Kundebarometer er en hyggelig bekreftelse på at vi er flinke til å behandle kundene våre. Samtidig ser vi også dette som en motivasjon til å bli enda bedre de neste årene, sier Verisure Norge-sjefen.
Resultatene for boligalarmbransjen finner du her.
Har DU lyst til å bli en del av suksessen og bli kunde av Norges ledende boligalarmselskap?
I 2021 havnet vi på andreplass i boligalarmbransjen, noe som har gitt oss skjerpet fokus på kundetilfredshet i årene fremover. Les mer om Norsk kundebarometer her.